-
Hva er forfallsdato på kortet? Kan jeg endre denne?
Til vanlig kan du velge mellom forfall den 5., 15., og 25. når du søker om kortet. Ønsker du å endre forfall på et senere tidspunkt kan du sende en e-post til nafxtra@eika.no.
Akkurat nå gjennomfører vi et systembytte og det er dessverre ikke mulig å endre forfallsdato. Alle nye kunder får også automatisk forfallsdato den 15. i måneden uten å kunne velge en annen dato når de søker om kortet.
Vi forventer at muligheten for å endre forfall vil være tilgjengelig igjen i løpet av juni.
-
Hvordan kan jeg opprette eFaktura?Ønsker du å motta eFaktura må du si "Ja, takk til alle" i din personlige mobil- og nettbank. På denne måten godtar du eFaktura fra alle bedrifter som kan sende ut elektronisk eFaktura og slipper å opprette eFakturaavtale med hver enkel tilbyder.
-
Hvordan fungerer den månedlige faktureringen?
Den første fakturaen sendes gebyrfri på papir, til kortholders folkeregistrerte adresse. Deretter kan man inngå avtale om eFaktura og motta fremtidige krav i nettbanken. KID og kontonummer forandres ikke, og kan benyttes ved alle innbetalinger