-
Hva gjør jeg hvis jeg har glemt PIN-koden min?Du finner PIN-koden i appen Mitt Kort som kan lastes ned fra App Store eller Google Play. Du kan også til enhver tid logge inn på Min side og sjekke hva PIN-koden din er.
-
Hva gjør jeg hvis PIN-koden min er sperret?Sperren oppheves ved midnatt, men ta kontakt med vårt kundesenter på telefon +47 915 09 718 hvis du trenger bistand.
-
Hva gjør jeg hvis kortet mitt har blitt borte?
Behøver du å sperre ditt kredittkort kan du gjøre dette selv på Min side under "Sperre kort" eller i NAF Xtra appen. Nytt kort kan du bestille med det samme.
Alternativt kan du ta kontakt med vår døgnåpne sperretjeneste ved å ringe +47 915 03 850.
-
Hvordan sperrer jeg kortet mitt?Du kan sperre kortet ditt ved å logge inn på Min side eller i NAF Xtra appen og velge "Sperr kort". Alternativt kan du ring oss på tlf +47 915 09 718 – innvalget for å sperre kort er alltid åpent!
-
Hvor finner jeg kortnummer og CVV-koden?Kortnummeret er ikke preget på kortet, dette fordi det ikke lenger er nødvendig. Istedenfor er kortnummeret laserprintet slik at det ikke slites bort. Kortnummeret (16 siffer) finner du på baksiden av kortet ditt. CVV-koden er merket med den engelske benevnelsen "security code" og finnes under kortnummeret.
-
Hvordan kan jeg endre kredittgrensen på kortet mitt?
-
Kan jeg overføre penger fra NAF Xtra kortet til min konto?Ja, det er mulig å overføre penger fra ditt NAF Xtra kredittkort til en konto du disponerer.
Logg deg inn med BankID på naf.no og velg "Overfør til konto". Angi beløp som skal overføres og konto det skal overføres til. Tjenesten koster 50 kr og renter påløper fra første dag. Minimumsbeløper per overføring er 1000 kr. -
Hvordan avslutter jeg kortet mitt?Ønsker du å avslutte ditt NAF Xtra kredittkort må du ta kontakt med kundesenteret vårt på telefon +47 915 09 718 eller e-post nafxtra@eika.no