-
Hvordan får jeg NAF Xtra kredittkort?
Søknadsskjema for NAF Xtra kredittkort finner du her: https://www.nafxtra.no/nafxtra
Du kan enkelt logge deg inn og benytte deg av det elektroniske søknadsskjemaet. Fyll ut nødvendige opplysninger og signer til slutt med BankID. Du vil få tilbakemelding med det samme om søknaden er innvilget, eller om vi behøver å gjennomføre en ytterligere manuell vurdering før vi gir deg et svar. Du kan også bli bedt om å oversende tilleggsopplysninger dersom vi trenger litt mer informasjon om din økonomiske situasjon.
-
Hvordan signerer jeg med BankID på mobil som kodebrikke?
Du kan signere dokumenter ved å bruke BankID på mobil som kodebrikke.Vi har hentet en enkel oppskrift fra Difi sine nettsider som du kan følge.
Slik signerer du når du vil bruke BankID på mobil som kodebrikke:
- Velg vanlig BankID med koder fra banken din – les dokumentet og huk av for at innholdet er lest og forstått.
- Skriv inn fødselsnummeret ditt.
- Velg BankID på mobil ved å klikke på "Velg annen BankID"-lenken, eller klikk på den blå pilen øverst til venstre i BankID-vinduet. Klikk deretter på pilen til høyre for BankID på mobil for å gå videre og motta referanse på mobilen din. Sjekk at referanseordene stemmer overens og tast ID-pin på mobilen som vanlig.
- Skriv inn BankID-passordet ditt. (Har du glemt passordet må du kontakte banken din for hjelp).
- Signeringen er fullført.
Se guide med skjermbilder på Difi.no
-
Hvordan signerer jeg dokumentene med BankID?
Vi gjør oppmerksom på at dokumentene krever signering med passord fra eksisterende avtale om BankID (ikke BankID på mobil). Noen BankID utstedere tilbyr at du kan generere sikkerhetskoden via mobilen ved å velge «Velg annen BankID - BankID på mobil».Deretter må du bekrefte signeringen med passordet som tilhører din BankID med brikke. En enkel veiledning på hvordan du kan signere dokumenter med BankID på mobil som kodebrikke finner du på Difi.no.
Oversikt over dine BankID avtaler finner du på nettsidene til BankID under Min BankID. Her kan du se hvilke avtaler du har og hvilken bank som leverer disse i tillegg kan du endre passordet tilhørende din BankID brikke.
Har du ikke inngått avtale om BankID (ikke BankID på mobil), må du ta kontakt med din daglige bank. Du kan søke om Agricard først når avtalen om BankID er aktivert. -
Når kan jeg få det nye kortet?Ditt nye NAF Xtra kredittkort sendes ut fortløpende så snart du har søkt og fått godkjent din søknad.
-
Hvilken nettleser bør jeg bruke når jeg søker om nytt kort?Vi anbefaler at du bruker Google Chrome, Microsoft Edge eller Apple Safari når du søker. Internet Explorer er dessverre mindre egnet grunnet utdatert funksjonalitet.
-
Hvor finner jeg fullstendige avtalevilkår?
Fullstendige avtalevilkår kan du laste ned her:
-
Hva gjør jeg hvis jeg får avslag på søknaden?
Har du fått avslag på søknaden din kan du ta kontakt med vårt kundesenter på telefon +47 915 09 718 eller e-post nafxtra@eika.no. Vi kan forklare deg hvorfor søknaden ble avslått, samt fortelle deg om hva vi kan gjøre ved en manuell vurdering. Har du tilleggsinformasjon som kan endre vår kredittvurdering, kan du sende dokumentene som vedlegg.